För vem vill inte ge med sig?

Sol ute idag igen.
Åh vad vi älskar det.
Jag med, även fast jag cyklar med halsduk och vantar.
Det kan ju faktist börja snöa?!

Funderade på vad jag skulle göra.
Jag ska ju träna idag kom jag på.

Åh, jag tog jättefina vårbilder förut. Tror ni inte batteriet i kameran dör då?
Jag blir så ledsen. 
Så nu måste jag vänta på att det ska laddas upp igen. 
Hoppas det är sol imorgon med! 
Hoppas det är sol alla dagar! 

Svenne och Rasmus spådde min framtid idag. 
Jag ska vara gift, bo i radhus med man och tre barn. Vi ska ha husvagn och Volvo. 
På midsommaren ska vi åka till Öland och då ska min man supa sig full medans jag får ta hand om barnen. 
Åh, vad jag tycker om er två!  

Kommentarer
Postat av: Rasmus.G

Hahaha aa men det e ju bara lite löst spått av oss ^^ (Så du tror på våra spå konster?)

2009-04-05 @ 13:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0