Fascination.

Matteprov avklarat! Check.
Naturkunskapsprov imon. hmm.

Igårkväll upptäckte jag tjusningen med kaffe.
Kaffe+matteplugg= en väldigt bra kombination.
Dessvärre drack jag det halv åtta, vilket gjorde att jag var uppspeedad till ca elva, halv tolv.
Så idag på morgonen var jag trött.

segdag.
och ikväll är det träning.
Sista träningen i sporthallen för denna vintersäsong.
Nästa måndag blir det ute på åkrahäll eller og, beroende på vädret.
Och på onsdag ska jag, elin, maja och hedda ge sonny en present för att han fyller år på lördagen.
jättestolta över presenterna (A)

Bara tre dagar kvar i skolan. ååh vad härligt!

ps. mina fräknar har kommit fram. sucksuck. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0