En vecka senare.

Jag lever än!
Visst är det fantastiskt.

På begäran av en kär väns order, så skriver jag nu ett inlägg.
Om vad?
Inte en aning, men jag lyckas nog kunna knåpa ihop något som vanligt.

Det är äntligen VÅR ute.
Så härligt, så underbart.
Det är nu livet leker, det är nu man absolut inte vill gå i skolan.
Men nu är det bara de roligaste bitarna kvar på terminen ( Hur mycket ska vi slå vad att jag komma få äta upp dethär? Blir säkert massa plugg) 
Det är en vecka kvar idag tills påsklovet, Efter påsken blir det två resor till kalmar,, möjligtvis tre, med klassen.
Studiebesök och paddling. ( Får väl se detdär med paddlingen. ) 
Rasmus och jag var de enda i klassen som inte paddlat innan. Ska vi ta oss en kanot Rasmus och ser vart vi hamnar? Kanske på en öde ö, så vi får skriva ett brev " Utan snus i två dagar, försmäktar vi på denna ö" 
För det är ju lite sant. 

Denhär helgen innehåller..? 
Ja, dedär två punkterna får gärna utvecklas till något mer. 
Gärna fest. De där punkterna skriker fest, fest, fest. 

Gimme Gimme Gimme. 
Hit med lite vårkänslor tack!

   

Kommentarer
Postat av: Marcus

Weeeeeiiii!!! =D. Det är bra att du lyssnar på de som är gamla och kloka ;).

2009-04-02 @ 22:51:59
Postat av: Rasmus.G

Haha aa Fanny vi får ta oss en tur men vi får nog ha med oss tält eftersom att vi kommer att komma vilse xD och sen behöver vi nog flytväst å våtdräkt med xD

2009-04-02 @ 23:00:06
Postat av: Fanny.

Marcus: Ja, du är gammal. Jag är ung. :)



Rasmus: HAHA. våtdräkt är sexigt ;) flytväst är överskattat!

2009-04-03 @ 13:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0