Don't you see, can't you feel it?

Något är konstigt.
Något är väldigt lustigt.
Vill inte känna såhär.
Vill inte vara sur, arg och tråkig.

Du sa att det inte var något man bara glömde, man bara tänkte inte på det hela tiden.
Jag tror dig inte.
Skulle gärna vilja, men nej.
Du har lyckats förstöra min tro till killar totalt nu. Tack!
Jag vill inte tänka på det som hände.
Jag ville bara att allt skulle fortsätta som vanligt.
Men du gör det svårt.
Du gör så att de där tankarna kommer fram.
" Skulle han svara mig om jag skrev till honom?" 
" skäms han?" 
" varför säger han inte så till mig längre?"
 
Listan kan göras oändlig med frågor jag hela tiden ställer till mig själv om dig. 
Du är inte ens värd de frågorna eller min tid. 
Du är egentligen bara störd. Låt mig inse det. Snälla.

Men Grattis. 
Du har lyckats få mig att äta mindre, fixa min kropp, träna mer. 
Jag tar aldrig dendär extra portionen längre när det är någon mat jag gillar. 
Jag äter inte innan träning och bara ngt smått efter. 
Slänger alltid mat i skolan. 
Ska få bort det äckliga på mig. 
Jag ska. 
kämpaglöd.



Behövde bara skriva av mig...

Kommentarer
Postat av: Rasmus.G

Tråkigt att din tillit till killar har försvunnit, men jag vet vad du menar jag har desamma till tjejer sen du vet när. Självklart har jag inte det till alla tjejer men rent generellt. Du är inte en av dom och det hade jag inte behövt säga för det vet du! Försök strunta i det som har hänt, vet att det låter dumt för det är inte lätt, men man måste försöka gå vidare också. Eller också tänker du på det tills du känner att du har tänkt klart! <3

2009-05-01 @ 11:23:37
Postat av: Fanny.

Tack Rasmus. Du är bra att ha <3

Vill gärna bara strunta i det. Hade gärna gjort det direkt efter. Men det har inte gått pga vissa människor du vet. Det gör ont i mig. Men det går nog över snart.

2009-05-01 @ 19:24:29
Postat av: Anonym

Du är en perfekt människa, oerhört bra och jag ser på många sätt upp till dig.

Låt därför ingen se ner på dej och känna dig sämre än var du är.

Förmodligen är han inte ens värd det.

Förstå det Fanny.

2009-05-06 @ 12:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0