Baby, Baby you´re irresistible.


Jag har fastnat i ett träsk.
Kletigt, äckligt och bara jobbigt att ta sig därifrån.
Men så länge jag inte har dött så är det väl helt okej?

Jag hoppades på sol idag med blå himmel.
Jag fick sol.
Borde jag ge en blå himmel då?
Att ge och ta heter det väl?

Igår var jag hos Elin, med elin, hellis och hanna.
Vi kollade Step up 1 och 2.
eller jag såg lite av båda två.
Behöver nog se om dem båda.

På mitt schema idag står det att plugga matte och naturkunskap.
Ska även hämta min cykel hos Elin.
Detta får förgylla min dag.
Bara 4 dagar kvar till påsklovet och då ska vi till Helsingborg.
Jag måste klappa mig själv på axeln och säga att jag varit duktig denhär helgen för jag har inte köpt någonting till mig själv.
Detta ska hållas nästa helg med! Sen blir det storshopping i Helsingborg! Så underbart härligt.

ciao!

Kommentarer
Postat av: Elin

jag måste också se om dom (A)

2009-04-05 @ 22:35:13
URL: http://ekindberg.blogg.se/
Postat av: Fanny

Haha vi får nog boka om elin och dom filmerna ännu en kväll ;)

2009-04-06 @ 15:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0